جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام تنهام

 

Download New Music By Saeed Arab Called Alone

 

دانلو آهنگ های جدید سعید عرب

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



 

متن آهنگ جدید سعید عرب بنام تنهام :

تنها وقتی نیستی کنارم حال خوبی ندارم

یه دنیا بی قرارم بی تو آسمونم غروبه

با تو حال من خوبه قلبم از عشقت می کوبه

کنار من هستی یا نه دل به دلم بستی یا نه

بدون تو چه حالی دارم از این دوری می میرم می میرم

توی این دل تنها غم و حسرت دنیا

داره عشقت و از من دوباره می گیره

توی این دل تنها غم و حسرت دنیا

داره عشقت و از من دوباره می گیره

بی تو قلبم آروم آروم می زنه

با تو دنیا انگار همش مال منه

بی تو غصه های دنیا خالی میشه تو قلبم

با تو روزگارم خوبه بی تو می شکنه قلبم

توی این دل تنها غم و حسرت دنیا

داره عشقت و از من دوباره می گیره

توی این دل تنها غم و حسرت دنیا

داره عشقت و از من دوباره می گیره

 

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام تنهام

دانلود آهنگ

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی