جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی بنام یه لحظه

Download New Music By Shahrum Kashani Called Ye Lahze

 

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی بنام یه لحظه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ شهرام کاشانی بنام یه لحظه

 

من ازت نمیگذرم , من ازت نمیگذرم دنبالتم یکسره
محاله بدون تو یه لحظه خوش بگذره هرجایی پا به پات میام
نبضه منه تو دستات هرجا من کم میارم هلم میدی با حرفات
من ازت نمیگذرم چون تو دلم نشستی اونکه من منتظرش بودم تو هستی
به این در اون در زدم الان تو روبرومی همه دنیامو میدم تو زندگیم بمونی
خامه حرفات میشم دستو دلم برات میلرزه
جون من شما یه لبخند بزن یه لحظه
تو میتونی فقط شادی برام بیاری
همیشه واسم سنگ تموم میذاری
این یعنی عاشق شدن دیگه نیار بهونه موهامو بسته همین یعنی کار تمومه
توئم یه حرفی بزن از تبو تابت برام
بگو احساستو شاید از این حال درآم
خامه حرفات میشم دستو دلم برات میلرزه
جون من شما یه لبخند بزن یه لحظه
تو میتونی فقط شادی برام بیاری
همیشه واسم سنگ تموم میذاری

 

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی به نام یه لحظه

دانلود هنگ

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی