جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید عماد بنام مرحم

Download New Music By Emad Called Marham

 

دانلود آهنگ جدید عماد بنام مرحم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید عماد بنام مرحم

 

از این روزای تکراری
از این لبخند اجباری
به حد مرگ بیزارم، بیزارم
من از احساس آرامش
من از یک لحظه آسایش
یه دنیا فاصله دارم، دارم
نمی فهمی تو حرفامو
نمیبینی که شب هامو
چطور تا صبح بیدارم، بیدارم
نمیدونی واسه دردم
چه چیزایی جای مرحم
روی زخمام میذارم، میذارم

من این حالم رو مدیونم
به فردایی که میدونم
مثل امروز تاریکه، تاریکه
وجودم با تو مبهوته
مثل انبار باروته
که به آتیش نزدیکه، نزدیکه
نمیفهمی تو حرفامو
نمیبینی که شب هامو
چطور تا صبح بیدارم، بیدارم
نمیدونی واسه دردم
چه چیزایی جای مرحم
روی زخمام میذارم، میذارم

 

دانلود آهنگ جدید عماد به نام مرحم

دانلود آهنگ

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی