جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام بی تو

 

Download New Music By Mohsen Yahaghi Called Bi To

 

دانلود آهنگ های جدید محسن یاحقی


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ محسن یاحقی بنام بی تو

به عشقت عادتم دادی از رفتن منو ترسوندی

خودت زندگیمو ساختی خودت دنیامو سوزوندی

تو با ابراز دوست داشتن منو با عشق همسفر کردی

خواستم تنها نشم منو به تنهایی وابسته تر کردی

هر لحظه بی تو سر کردن یه دنیاست

گریه تو چشام اشک نیست دریاست

بی تو جوون می کنم اما نمیمیرم

تا اون روزی که عشقمو ازت پس بگیرم

به قلبم عشقتو هدیه دادی

به من تنهای بی کس تکیه دادی

تو به دوست داشتن تو خو گرفتم

تو با رفتنت به چشمام گریه دادی

نفهمیدم که از لبخند چطور به گریه افتادم

شروع شد دردم از وقتی که ساده دل به تو دادم

از حسی که به من دادی رو لب هام خنده نمیشینه

کسی تا روز مرگ من منو خوشبخت نمیبینه

هر لحظه بی تو سر کردن یه دنیاست

گریه تو چشام اشک نیست دریاست

بی تو جوون می کنم اما نمیمیرم

تا اون روزی که عشقمو ازت پس بگیرم

 

دانلود

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام بی تو

کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی