جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ لالایی از علی زند وکیلی

 

دانلود آهنگ های جدید علی زند وکیلی

Nex1

 

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Ali Zand Vakili Called Lalaei

ترانه : افشین مقدم , آهنگ : علیرضا افکاری , تنظیم و میکس و مستر : علی زند وکیلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

بیوگرافی علی زند وکیلی

 

علی زند وکیلی (زاده ۱۳۶۵ شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالییت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد . وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تاسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است. از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش(زهره) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد.

متن آهنگ علی زند وکیلی بنام لالایی

 

لالا کن دختر زیبای شبنم

لالا کن روی زانو شقایق

بی تا رنگ بی مهری نبینی

تو بیداریه که تلخه حقایق

تو مثل التماس من میمونی

که یک شب روی شونه هاش چکیدم

سرم گرم توازشهای اون بود

که خوابم برد و کوچش رو ندیدم

حالا من موندمو یه کنج خلوت

که از هر کشوری میچه

تلاطم های امواج جدایی

زده کاشونمو صد تکه کرده

دلم میخواست پس از اون خوب شیرین

دیگه چشمم به دنیا وا نمی شد

میون قلب مترکوم نشونی دیگه از خاطره پیدا نمی شد

صدام غمیگنه از بس گریه کردم

ازم هیچ اسمو هیچ آوازه ای نیست

نمیپرسه کسی هی در چه حالی

خبر از آشنایه تازه ای نیست

به پروانه صفت ها گفته بودم

که شمعم میل خاموشی من نیست

پرنده رو درخت هم اشیون کن

حالا وقت فراموشی من نیست

تو مثل التماس من میمونی

که یک شب روی شونه هاش چکیدم

سرم گرم توازشهای اون بود

که خوابم برد و کوچش رو ندیدم


کانال تلگرام

سئو

 

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام لالایی

Download

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی