جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

جی جی موزیک

دانلود آنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز با لینک مستقیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام خدا رو میشه حس کرد

 

Download New Music Majid Yahyaei Called Khoda Ro Mishe Hes Kard

 

دانلود آهنگ های جدید مجید یحیایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام خدا رو میشه حس کرد

 

پر از شور و حسه تموم وجودم
تو هر لحظه ای که به یاد تو بودم
یه آرامشی هست تو دل بستنامون
تو هر لحظه ای هست قنوت دلامون
تموم نفس هام پر از عطر یاره
واسه دل سپردن همش بی قراره
حضور تو هر جا شد آرام جانم
از این درگه عشق تو هر گز نرانم
خدا می شه حس کرد تورو هر کجایی
سر سفره دل توی هر دعایی
توی شهر بارون دلم خیس نوره
تو هر کجا که باشی دل من صبوره
تو افطاری دل یه حال عجیبم
کنارم بمونو بی تو اینجا غریبم
منو با اذون تو بی طاقتم کن
به مهمونی عشق منو دعوتم کن

خدا می شه حس کرد تورو هر کجایی
سر سفره دل توی هر دعایی
توی شهر بارون دلم خیس نوره
تو هر کجا که باشی دل من صبوره
تو افطاری دل یه حال عجیبم
کنارم بمونو بی تو اینجا غریبم
منو با اذون تو بی طاقتم کن
به مهمونی عشق منو دعوتم کن


دانلود

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام خدا رو میشه حس کرد


کانال تلگرام

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی